Assistència tecnològica | RACC NEXDOM

Aparells tecnològics

Si algun cop has intentat reparar l’ordinador o resoldre algun dubte sobre la instal·lació d’un aparell electrònic amb assistència telefònica, ja saps que pot arribar a ser molt complicat. Oblida les llargues esperes al telèfon i deixa que un expert s’encarregui de tot al teu domicili.

El servei també està disponible per a no socis, sense quotes ni extres.

I per als socis, el desplaçament és gratuït.

Tots els serveis que necessites

  • El servei d’assistència tecnològica inclou les feines següents:

    • Sintonitzar els canals del televisor
    • Instal·lar o configurar la xarxa, sigui cable o Wi-Fi
    • Recuperar dades i arxius de fotos o vídeos de diversos dispositus com como smartphones, tauletes, MP3, disc dur de l’ordinador, disc dur extern, USB i targetes SD
    • Instal·lar o configurar qualsevol dispositiu tecnològic, com televisors, ordinadors, TDT, videoconsoles, home-cinema o càmeres digitals
    • Connectar diferents dispositius multimèdia entre sí, com per exemple smartphones, tauletes i perifèrics
    • Reparar incidències de tots els dispositius: ordinadors de taula, portàtils, smartphones, tauletes o MP3
    • Reparar incidències de disc dur, DVD i targetes de memòria
    • Reparar incidències d’altres dispositius multimèdia, com televisors, TDT, videoconsoles, home-cinema o càmeres digitals
Servei No sóc a casa
Si no pots ser a casa, anirem on siguis per recollir les claus i després del servei te les tornarem. Només per 70 €, de manera fàcil i segura.
Servei Exprés
Si no vols esperar, venim en menys de 3 hores per només 25 € addicionals.

Com funciona

  • Omple el formulari d
  • Et truquem per a fer-te un pressupost i concertar cita
  • Paga amb targeta en finalitzar el servei

Preguntes freqüents


  • Què passa si no sóc soci? Per a gaudir del servei no cal ser soci ni pagar cap quota; només pagaràs pels serveis prestats.
  • I si sóc soci? Per als socis, el desplaçament és gratuït.
  • Què passa si no sóc a casa? En aquest cas pots contractar el servei “No sóc a casa”. Anirem on siguis per a recollir les claus i després te les tornarem de manera fàcil i segura.
  • Encara que no sigui una urgència, el necessito ara. Pots contractar el Servei Exprés i vindrem a solucionar el problema en menys de 3 hores.
  • Com sé que ho estan fent bé? Els professionals que vindran a prestar el servei són tècnics qualificats que treballen de manera exclusiva amb nosaltres. T’assessoraran i t’explicaran tot el que fan i per què ho fan, i respondran els teus dubtes.
  • Per a quins dispositius està inclosa la recuperació de dades? Tot tipus de dispositius, tret de dispositius multimèdia, targetes mòbil i discos de més d’1 TB.
  • Per a la recuperació de dades, què passa si no les poguéssiu recuperar? En cas que no puguem recuperar les dades del dispositiu, no et cobraríem el servei de recuperació de dades. 
  • Què passa si no podeu solucionar el problema a casa? Si no podem solucionar el problema a casa teva, ens endurem l’aparell, farem una diagnosi i t’enviarem un nou pressupost. Després que l’hagis acceptat, reparem el dispositiu i te’l tornarem a enviar. 
  • Com es fa el pagament? Podràs pagar des del mòbil de manera ràpida i segura.

El RACC no prestarà directament serveis per a la llar en habitatges situats a les Canàries, Ceuta, Melilla o Andorra. En aquestes localitzacions el RACC es limita a facilitar el contacte amb un professional per atendre els serveis sol·licitats.
Tornar a dalt